Wednesday, September 14, 2011

    Mungkin ini da suratan,kau dan aku tak kan mungkin bersama , mmg sudah suratan,sudah suratan sayang !!..aku disini dengan sejuta cinta kau..yang ada hanya hati yang ikhlas mencintai, dalam hati yang pedih,kecewa,sakit ,,tapi bila hati mula berkata sedalam-dalamnye yang aku betul2 perlukan die..PERLUKAN DIE..aku tak pernah rasa wujud nye cinta sedalam ini..aku pon tak faham dengan semua nie,,KENAPA ,kenapa,,kenapa TUHAN berikan aku cinta yg sungguh pilu teramat PILU,,hanya aku sorang saja dapat rasa sume ini...bila nak lupakan die makin die kuat dalam ingatan aku .. aku cube trima cinta laen tapi GAGAL..!!..ya ALLAH kenapa kau bagi aku cinta yang begitu kuat sekali,,HATI ini da selalu disakiti tapi cinta 2 makin kuat ,,dan makin kuat..!! .aku usung duka ini bersama hati yang tak berdaya..biar aku dicengkam gelisah,,biar aku dibuai kerinduan yang mendalam,,aku akan setia walaupun takdir da tertulis sumenye..akan aku abadi kan kenangan kita bersama dan aku tak kn pernah untuk melupakan,semoga ia menjadi antara TERINDAH dalam hidup aku..walaupun dalam hati ini akan wujub cinta yang lain ,aku tak aku pernah lupakan kau,,walaupon sedetik ..!! aku serah kn sume nye kepada TAKDIR..ikhlas dari hati IMAH...sekian..!!








walaupun menangis macam mana pon , x mungkin akan berubah hati dan perasan die..saya hanya mampu berdoa harap suatu hari nanti saya tak menangis sebab die lagi


No comments:

Post a Comment